Yol Yardım İstanbul

Yol Yardım İstanbulAraç sayısının her geçen gün artması araç sahiplerinin bazı önlemler almasına nende olmaktadır. İlk sırada da Yol Yardım İstanbul hizmeti geliyor. Şehir içi ya da şehirler arası yolculuklar sırasında araçların arıza yapması büyük sorunlara yol açabiliyor. Yardım almak istediğinizde kısa süre içinde oto kurtarıcı ya da oto çekici aracının gönderilerek bulunduğunuz yerden alınmanız sağlanır. Oto kurtarma hizmeti sırasında her hangi bir sınırlama belirlenmemiştir. Lastiğin patlaması ya da benzinin bitmesi gibi küçük sorunlarda sunulmakta olan hizmetin arasında yer almaktadır. Araç çekici genelde binek taksi olarak geçen taşıtlar için kullanılmaktadır. Kamyonet ve yardım otobüsü olan kişiler içinse devreye araç kurtarıcı giriyor. Araba çekici maksimum 6 tona kadar hizmet sunabilirken bu durum araba kurtarıcı hizmetinde 18 tona kadar ulaşabiliyor. Son zamanlarda talep gören iş sektörlerinin arasında kiralık vinç ve kiralık forklift araçları da bulunmaktadır. Özellikle vinç kiralama hizmeti ile inşaat ve ağır sanayi makinelerinin taşınması yapılıyor.

Oto kurtarıcı ve oto çekici araçları gönderilmeden önce arıza yaşayan araç hakkında detaylı bilgiler alınmaktadır. Yaşanan sorunun yanı sıra model ve marka bilgisi üzerinden ağırlığının kaç olduğuna bakılıyor. Detaylı konum bilgisinin alınması ile birlikte araç çekici ve araç kurtarıcı araçlarının gönderilmesi sağlanmaktadır. Oto kurtarma hizmetinden 18 tona kadar olan tüm araç sahipleri yararlanabiliyor. Yaşamış olduğunuz tüm sorunlarda zaman kaybetmeden Yol Yardım İstanbul şirketi ile iletişime geçebilirsiniz. Araba kurtarıcı kasa kısmında bulunan vinç ile daha kapsamlı çalışmaktadır. Araba çekici araçları arasında ise kayar kasa platform ve çatallı yükleyici gibi farklı çekiciler bulunmaktadır. Sanayi ve üretim alanında çalışan fabrikalar ağır olan ürünlerini araçlara yükleyebilmek için kiralık forklift araçlarını tercih etmektedir. Kiralık vinç hizmeti ile sepetli ve kule gibi farklı araçlardan birini tercih edebilirsiniz. Yapılacak olan işe en uygun olan araç vinç kiralama şirketi tarafından gönderilecektir.

Yorum bırakın