Oto Çekici Yol Yardım

Oto kurtarıcıBüyük şehirlerde yaşanan araç çokluğu beraberinde yaşanan birçok sorunu getirmektedir. Kaza ile karşılaşmanız ya da aracınızın arıza yapması mağdur olmanıza neden olabilir. Oto Çekici Yol Yardım hizmeti alan kişiler bu alanda biraz daha şanslıdır. Bunun en önemli nedeni oto kurtarma hizmetinin kapsamlı bir şekilde sunuluyor olmasıdır. Aracınızı hareketsiz bırakan tüm durumlarda zaman kaybetmeden firma ile iletişime geçebilirsiniz. Oto kurtarıcı ve Oto Çekici Yol Yardım olmak üzere iki farklı araç ile hizmet vermeye devam ediyorlar. Kimi zaman lastiğin patlaması da sorunlara yol açabiliyor. Araba kurtarıcı tamirin kısa süre içinde tamamlanarak kaldığınız yerden yola devam etmenizi sağlayacaktır. Araba çekici araçları arasında çatallı yükleyici ve kaldır götür gibi farklı teknik özelliklere sahip çekiciler bulunmaktadır. Aracınıza ait teknik bilgiler alınarak araç çekici ve Oto Çekici Yol Yardım taşıtlarından birinin gönderilmesi sağlanır. Kiralık forklift ve kiralık vinç araçlarına gelen talepte her geçen gün artmaya devam ediyor. Özellikle vinç kiralama şirketi inşaatların hız kazanmasında büyük rol oynuyor.

Yol yardım şirketleri müşterilerine sigortalı olarak hizmet vermektedir. Oto kurtarma sırasında oluşabilecek olan tüm sorunlar firma tarafından karşılanmaktadır. Özellikle gecenin geç saatinde hiç beklenmedik bir şekilde oluşan arıza büyük sorunlara yol açabilir. Servis arama yerine yardım talebinde bulunabilirsiniz. Oto kurtarıcı ve oto çekici olmak üzere iki farklı araç gönderilmektedir. Araçların teknik özellikleri farklılık gösteriyor. Bu yüzden aracınıza uygun olan araba çekici ve araba kurtarıcı hizmetinin gönderilmesi sağlanır. Araç kurtarıcı taşıtlarının kasa tarafında bulunan vinç ile maksimum 18 tona kadar işlem yapılabiliyor. Araç çekici hizmeti sırasında bu biraz daha sınırlıdır. Kiralık forklift üretim yapan firmalar tarafından daha fazla tercih edilmektedir. Gelen siparişlerin hızlı bir şekilde yüklenmesi içinde forklift kullanılmaktadır. Vinç kiralama şirketi inşaat alanları ve ağır sanayi makinelerinin yüklenmesi gibi birçok alanda hizmet vermektedir. Kiralık vinç araçları arasında kule, sepetli ve kırıklı gibi farklı taşıtlar bulunmaktadır.

Yorum bırakın